Strona główna > O Coworkingu > 5 najważniejszych cech, których goście szukają w recepcji

Czy projektując recepcję, zwracasz uwagę na to, co widzi odwiedzający, czy też skupiasz się głównie na tym, jak ma ona wyglądać?

Ważne jest, aby spojrzeć na sprawy z obu stron strony jeśli chce się wywrzeć odpowiednie wrażenie. Oczywiście, wrażenie to powinno być jak najbardziej pozytywne, ponieważ wszyscy wiemy, jak ważne w biznesie jest pierwsze wrażenie!

Ważne jest, aby recepcja miała odpowiednią atmosferę, a to oznacza przyjazne, ciepłe otoczenie, które odzwierciedla charakter firmy i jej działalność. Nie chodzi tu wyłącznie o sposób zaprojektowania biura, np. wystrój, ale to z pewnością odgrywa pewną rolę. Mogą to być również drobne dodatki, rzeczy, o których być może nie myślisz, ale których z pewnością szukałby odwiedzający, aby uczynić oczekiwanie na wizytę bardziej przyjemnym i komfortowym.

Dlatego, aby pomóc Ci stworzyć jak najlepsze warunki, przyjrzyjmy się pięciu najważniejszym cechom, na które zwracają uwagę goście wchodzący po raz pierwszy do Twojej recepcji.

Wygodne siedzenia i ich wystarczająca ilość

Nie ma nic gorszego niż siedzieć bardzo blisko kogoś, kogo się nie zna, a jest to jeden z największych problemów w recepcjach. Niektórzy ludzie lubią zachowywać swoją przestrzeń osobistą i jeśli w recepcji jest dużo ludzi, a krzeseł jest za mało, mogą być zmuszeni do dzielenia większej ilości miejsca, niż im to odpowiada.

W takim przypadku należy upewnić się, że liczba miejsc siedzących jest wystarczająca i że są one czyste i wygodne. Jeśli wybierzesz sofy recepcyjne, upewnij się, że masz też kilka pojedynczych krzeseł, aby każdy mógł zachować wystarczająco dużo miejsca.

Czyste środowisko

Czystość jest bardzo istotną kwestią i prawie każdy zwraca na nią uwagę. Upewnij się, że recepcja jest czysta i schludna, a wszelkie rozlane płyny są natychmiast usuwane. Zdziwiłbyś się, jak bardzo czyste miejsce może wpłynąć na czyjeś wrażenie. Pod wieloma względami jest to nawet ważniejsze niż inne cechy, ponieważ jeśli przestrzeń Jeśli przestrzeń jest brudna, goście myślą, że produkty i usługi oferowane przez firmę będą takie same.

Tak więc, jeśli masz białą recepcję, upewnij się, że jest ona czysta i lśniąca przez cały czas, a także upewnij się, że sofy i krzesła są wolne od rozlanej kawy i śladów.

Recepcjonista jest ciepły i gościnny

Nie ma nic gorszego niż wchodzenie do recepcji, gdzie recepcjonista albo nie patrzy w górę i nie potwierdza Twojej obecności, albo wita Cię z czymś, co można opisać tylko jako grymas. Recepcjonista powinien być uśmiechnięty, życzliwy i pomocny. Maniery są bardzo ważne i z pewnością jest to jedna z najbardziej poszukiwanych cech przez gości.

Jakiś rodzaj rozrywki

Nikt nie chce siedzieć i czekać na wizytę, nie mając nic do roboty w międzyczasie. Zadbaj o to, aby w Twoim miejscu była jakaś rozrywka - może to być muzyka o niskim poziomie głośności, telewizor z wiadomościami lub czymś związanym z Twoją działalnością, czasopisma na stolikach lub coś zupełnie innego.

W czasie, gdy Twoi goście siedzą w fotelach biurowych i czekają na wizytę, nie chcą się nudzić! Oczywiście nie trzeba mówić, że nie należy pozostawiać odwiedzających w oczekiwaniu zbyt nie powinni czekać zbyt długo.

Poczęstunek pod ręką

Upewnij się, że w pobliżu znajdują się napoje orzeźwiające, takie jak woda, herbata czy kawa, a także kilka ciastek. Najlepiej mieć zamykane paczki, które goście mogą po prostu wziąć do ręki, aby nic nie było nieświeże i nie robiło wrażenia!

Pamiętaj, że niektórzy goście mogli przebyć długą drogę, aby dotrzeć do Twojego biura, więc napój i coś do picia mogą być tym, czego potrzebują po przybyciu na miejsce.

Oczywiście, zapewnienie odpowiednich mebli recepcyjnych w Twojej przestrzeni jest bardzo ważne, ale te pięć punktów powinno być rzeczami, które również należy potraktować bardzo poważnie.